دلم برای وردپرس خیلی تنگ شده... یادش بخیر اونجا خودم آقای خودم بودم و منت هیچ کس رو نمیکشیدم... اونجا دیگه شرکت بیانی وجود نداشت که اینهمه بره رو مغزم... اونجا خودم توی وردپرس کار ها سری داشتم و همه یک جورایی روم حساب باز میکردن... الان هم وردپرس تازه میشه چیزی که من همیشه تو خوابم میدیدم چنین چیزی بشه...! فضایی که بی نهایت به وبلاگ نویس حال میده..!! فعلا که دارم برای وبلاگ اصلیم جایگذین مناسب بجای بیان پیدا میکنم.. اگر هم نتونستم مجبورم برم دوباره روی وردپرس...

چقدر دلم وردپرس میخواد...
یادمه وقتی اومدم توی بیان گفتم، آخیش از دست وردپرس راحت شدم!! اومدم توی بهترین سرویس وبلاگ دهی ایران... اما دقیقا حس بر عکسی دارم.. خستم از اینجا.. البته این وبلاگم همیشه توی همین قسمت خواهد ماند... اما برای وبلاگ اصلیم یک محدودیت بزرگ به شمار میاد... خیلی بزرگ...
با اینکه دیگه توی وردپرس پارسی فعالیت چندانی نمیکنم... اما گهگداری توی سایتش که میرم خیلی ذوق میکنم!!! آخه چندین ماه بود که توش فعالیت میکردم... یک جورایی جزء بزرگان اونجا حساب میشدم و این خیلی لذت بخش بود.. البته من کوچیک همشونم بودم... ولی حسی بود که لذت بخش بود برام!!!